WIĘCEJ INFORMACJI NIŻEJ JEST.


Dane:

Czas trwania sekundy/minuty m s.
Zainteresowanie / widownia 14729.
Ocena uzyskana 10.
cena platyny, do zobaczenia też.
Zipp shock (odblokowany moduł) Jazda po prostej.

Komentarze:


Zipp shock (odblokowany moduł) Jazda po prostej- Ma ktoś może info czy da się cofnąć licznik w zipp shock? musiałem wymienić stary na inny z większym przebiegiem i chcę powrócić do oryginalnego stanu.. jak ktoś się oriientuje info na prv :)
- Dodam, że w Zipp Shock jeszcze wydech dusi silnik i jest przewężony gaźnik o mniejszej średnicy. Wymiana gaźnika, króćca o większej średnicy i filtra powietrza na stożkowy, może by poprawiła przyspieszenie i więcej mocy w manetce.
- Trzeba patrzeć jaki moduł się kupuje. Ja kpiłem na Allegro moduł Jetar. Podobno odblokowany i niestety, ale dalej jest zablokowany. Może coś tam się szybciej rozpędza, ale to odczucie subiektywne. Może jakieś 5- 10 km szybciej pojadę i to wszystko. Jeśli brać moduł, to model sprawdzony przez innych i u sprawdzonego sprzedawacy. Dodam, że silnik jest ładnie dotarty, dbałem o niego, nie piłowałem silnika i często wymieniałem olej na Catrol Power 1.
- to samo robie swoim chińczykiem
- Ja z swoim Zipp Manic 50 czekam jesio rok az sie gwarancja skończy bo sie przyda czasem i zdejmuje blokady a przejechane mam 2337 km i chodzi jak nowe CACUSZKO :D
- ja kupiłem modół i założyłem i jak go odblokować? z góry dzieki ;)
- Są 2 jeszcze na konie mechanicze :)
- Ja miałem problem z dętkami, z przodu kiedy złapałem kapcia, przy ściąganiu zauważyłem że była skręcona... dziwne że dopiero teraz to wyszło na jaw no ale nic :] w tym tygodniu kupuje szerszą oponę i nowe dętki bo w sobote zrobiłem sito z tyłu a motorek stoi 25km od mojego domu i mi smutno :(
- Odkręć obudowe i tam w plastkikowym pudełeczku jest takie małe coś i to pipczy gdy zmieniasz kierunkowzkaz i może to Ci się odpieło lub zepsuło bo gdy to zdejmiesz kierunkowzkazy nie działają LUB gdzieś kabel poszedł
- Shock nie ma żadnych blokad poza tą na module- Za to Polecam ostre składanie się, z górki wskazówka styka się z wskaźnikiem od poziomu paliwa ;3
- A i najważniejsze- Odblokujcie po 1000 km to będziecie mieli pewność że nie prędko się zatrze ;) (jak każdy motor z chińskiej stajni ;D )
- Kolego, patrz za 5 pinowymi modułami do 4t - żadna filozofia, ja kupiłem bez sprawdzania czego kolwiek poza wtyczką i już 4 tysiąc na nim robię ;D
- Powiem Wam koledzy jedno- 5000km, oryginalny tłok, pierścienie i cylinder, zero niebieskiego dymu, mimo że często zjeżdżając z górki jadę licznikowe jakieś 120 (japierdole, na chińczyku O_o? realne pewnie 100 xD ) i silnik ma obroty niezłe, uwierzcie, nie łatwo zatrzeć ten silnik jeśli dbamy o to by był ciepły gdy go wkręcamy i gdy oczywiście często wymieniamy olej (ja co pół roku :p )
- hejka wszystkim ;) mam problem z Zippem ;( raz jak jechałem to po prostu przestały mi działac kierunkowskazy z przodu i z tyłu i jeszcze mi nie swieci jedna lampa ta boczna z lewej strony a tak to wszystkie lamy dzialaja długie, ktotkie, stop. Nie jest to wina napewno przerywacza bo kupiłem nowy i dalej to samo prosze o pomoc z gory dziekuje ;)
- @ThePatafianek 50 pisze w papierach ale silnik ma 110cmm ;D
- @djschabowy1 stary ja mam kingway`a street i odblokowałem po 700km i mam już prawie 5000 przebiegu i nic sie z nim nie dzieje, mój kolega miał u siebie ten sam silnik i zrobił 17tyś i zatarł przez to że mu filtr stożkowy przepuścił jakiś piasek
- ja mam takiego samego tylko mój ma licznik do 140 i z blokadami na prostej pójdzie mi 100 km/hi też jest to 50(pięćdziesiątka)
- ale to ze masz modul odblokowany nie znaczy ze mozesz jezdzic na maxa, bo obroty sa wieksze i latwo zatrzec nawet nie bd wiedzial kiedy...
- @Totos782 Ciebie nawet na rower nie stać !! Więc lepiej się nie udzielaj xD
- @Totos782 hahahahahaaa "żal mi cie" dzieci neo non sto to powtarzają