Usuwanie korozji z błotnika/malowanie

Wasze uwagi aktualne, na temat naprawy.

Fuszerka strata czasu,ja bym wspawal wstawkę i zacynowal.
Skandaliczna niewiedza.....karygodne błędy. Nie wolno podkładowć na niezamatowaną powierzchnię. Pózniej podkład się rwie w miejscach niewymatowanych. Widać to doskonale na powierzchni "gotowej" do malowania....te błyszczące obszary wokół plamy podkładu.....przejście miedzy podkładem a dolną warstwą bedzie czuć nawet gładką ręką...
teraz już wiem czemu lakiernicy są tacy drodzy , w chuj roboty przy takim jednym elemencie.
Jakies pojecie masz ale profesji to tu duzy brak
mechaniczna pomarańcza
Szpachli to nie umiesz nakladac.

Wyrabiac tez nie potrafisz.

Akcja paprok
masakra kurwa gdzie ty tak się uczyłeś pracować traktor i rower tak można malować
jak bym miał się tak pierdolic to tylko do sprzedania wolał bym wymienić błotnik
Skórka Pomarańcza :D
Nie na poważnie git poradnik łapa
Wiesz , lepiej by było wypiaskować, ( pewniejsze) poza tym łatwiej i szybciej dociąć kawałek blaszki i przyspawać, lub wlutować nawet z ocynku. I zapewne trwalsze i mniej "za przeproszeniem "pieprzenia"
No jeszcze jakbyś to najpierw zagruntował dobrym podkładem reaktywnym to ma to sens... A to co zrobiłeś to na chwilę lub na szybkiego do sprzedaży.... Ale zastanawiam się dla czego każdy sądzi, że żywica lubi "gołą blachę"...?
To tak samo jakbyś przykleił na Super Glu i zaszpachlował szpachlą z włóknem szklanym.
Zapewniam cię, że szybciej, mniej pieprzenia a tak samo długo wytrzyma.
Dlaczego rdzewieją akurat nadkola ? Bo uderzają w nie kamionki i brud z pędzących opon który niszczy lakier.
Czy sposobem na rdzę jest stosowanie przez producentów szerszych plastików nadkoli wychodzących za obrys błotnika tak jak np w hondzie CRV ?
KOLEGO JESTEŚ NIE TYLKO DOBRYM LAKIERNIK ALE SUPER NAKRĘCONY FIM OGLĄDAŁEM Z PRZYJEMNOŚCIĄ .... DZIĘKUJE I POZDRAWIAM
Przez pierwsze 28 minut robisz prawy błotnik po czym na koniec lakierujesz lewy... 29:18 . Klient chciał takiej naprawy?
Filmik fajny ale nikt się nie zorientował że prawy błotnik był przygotowywany a lewy malowany. Sorry że się czepiam. Pozdro
dobry film instruktażowy ... bez pierdzielenia - konkretnie. Super.
jak ustawiasz ciśnienie pod pistoletem na wciśnięty m spuscie czy nie? widzę ze masz reduktor membranowa opis z jak ustawiasz lub śrub video. ja mam dwa reduktory i z każdym mam problem. A co do twojej roboty to naprawdę ok i inne filmy tez ok np o tych wahaczach. Śrub cos nowego. pozdrawiam i odpisz o reduktoze
Filmik bardzo przydatny.
huju wez sie wysmarkaj
Super video. Napatrza sie ludzie a potem lepia czym sie da ;-)
Podklad transportowy jest na nowych elementach piszesz w komentarzach ? a nie przypadkiem Kataforeza ? :D troszke radze poczytac w necie.
Dlaczego nanosisz baze na caly blotnik jak tylko czesc byla w podkladzie?
1 warstwa na podklad 2 troszke szerzej a 3 efektowa warstwa rozproszona z przejsciami . W tedy stracisz roznice odcienia z dorobionej farby.
Lakier 2 warstwy max. 5 minut na odparowanie między warstwami.
Ale I tak duży plus za użycie epoxydowedo podkladu. No I za poswiecony czas ma nagranie.
Po pierwsze jak poszpachlujesz tak sobie dotrzesz. Radzę szpachlować staranniej, wtedy będziemy mogli szybko i dobrze dotrzeć element. Podkład warto najpierw przeszlifować klocuszkiem z papierem np: 240, uzyskamy wtedy gładsza powierzchnie następnie przeszlifować to maszynką z papierkiem 400. Maszynka o małym skoku podbija x2 i osiągamy efekt przeszlifowania 800 na wodę. Następnie same kanty szlifujemy 800 tam gdzie nie doszła maszynka i w ostateczności resztę lakieru "szwampka" pod lakier bezbarwny :) Sposób szybszy, a wykonanie lepsze :)


Znałeś też to, zrobił byś tak? czy inaczej. Zasięg: 837869
Usuwanie korozji z błotnika/malowanie Wasza ocena porady 1878