Fuszerka strata czasu,ja bym wspawal wstawkę i zacynowal. |
Skandaliczna niewiedza.....karygodne błędy. Nie wolno podkładowć na niezamatowaną powierzchnię. Pózniej podkład się rwie w miejscach niewymatowanych. Widać to doskonale na powierzchni "gotowej" do malowania....te błyszczące obszary wokół plamy podkładu.....przejście miedzy podkładem a dolną warstwą bedzie czuć nawet gładką ręką... |
teraz już wiem czemu lakiernicy są tacy drodzy , w chuj roboty przy takim jednym elemencie. |
Jakies pojecie masz ale profesji to tu duzy brak |
mechaniczna pomarańcza |
Szpachli to nie umiesz nakladac. Wyrabiac tez nie potrafisz. Akcja paprok |
masakra kurwa gdzie ty tak się uczyłeś pracować traktor i rower tak można malować |
jak bym miał się tak pierdolic to tylko do sprzedania wolał bym wymienić błotnik |
Skórka Pomarańcza :D Nie na poważnie git poradnik łapa |
Wiesz , lepiej by było wypiaskować, ( pewniejsze) poza tym łatwiej i szybciej dociąć kawałek blaszki i przyspawać, lub wlutować nawet z ocynku. I zapewne trwalsze i mniej "za przeproszeniem "pieprzenia" No jeszcze jakbyś to najpierw zagruntował dobrym podkładem reaktywnym to ma to sens... A to co zrobiłeś to na chwilę lub na szybkiego do sprzedaży.... Ale zastanawiam się dla czego każdy sądzi, że żywica lubi "gołą blachę"...? To tak samo jakbyś przykleił na Super Glu i zaszpachlował szpachlą z włóknem szklanym. Zapewniam cię, że szybciej, mniej pieprzenia a tak samo długo wytrzyma. |
Dlaczego rdzewieją akurat nadkola ? Bo uderzają w nie kamionki i brud z pędzących opon który niszczy lakier. Czy sposobem na rdzę jest stosowanie przez producentów szerszych plastików nadkoli wychodzących za obrys błotnika tak jak np w hondzie CRV ? |
KOLEGO JESTEŚ NIE TYLKO DOBRYM LAKIERNIK ALE SUPER NAKRĘCONY FIM OGLĄDAŁEM Z PRZYJEMNOŚCIĄ .... DZIĘKUJE I POZDRAWIAM |
Przez pierwsze 28 minut robisz prawy błotnik po czym na koniec lakierujesz lewy... 29:18 . Klient chciał takiej naprawy? |
Filmik fajny ale nikt się nie zorientował że prawy błotnik był przygotowywany a lewy malowany. Sorry że się czepiam. Pozdro |
dobry film instruktażowy ... bez pierdzielenia - konkretnie. Super. |
jak ustawiasz ciśnienie pod pistoletem na wciśnięty m spuscie czy nie? widzę ze masz reduktor membranowa opis z jak ustawiasz lub śrub video. ja mam dwa reduktory i z każdym mam problem. A co do twojej roboty to naprawdę ok i inne filmy tez ok np o tych wahaczach. Śrub cos nowego. pozdrawiam i odpisz o reduktoze |
Filmik bardzo przydatny. |
huju wez sie wysmarkaj |
Super video. Napatrza sie ludzie a potem lepia czym sie da ;-) Podklad transportowy jest na nowych elementach piszesz w komentarzach ? a nie przypadkiem Kataforeza ? :D troszke radze poczytac w necie. Dlaczego nanosisz baze na caly blotnik jak tylko czesc byla w podkladzie? 1 warstwa na podklad 2 troszke szerzej a 3 efektowa warstwa rozproszona z przejsciami . W tedy stracisz roznice odcienia z dorobionej farby. Lakier 2 warstwy max. 5 minut na odparowanie między warstwami. Ale I tak duży plus za użycie epoxydowedo podkladu. No I za poswiecony czas ma nagranie. |
Po pierwsze jak poszpachlujesz tak sobie dotrzesz. Radzę szpachlować staranniej, wtedy będziemy mogli szybko i dobrze dotrzeć element. Podkład warto najpierw przeszlifować klocuszkiem z papierem np: 240, uzyskamy wtedy gładsza powierzchnie następnie przeszlifować to maszynką z papierkiem 400. Maszynka o małym skoku podbija x2 i osiągamy efekt przeszlifowania 800 na wodę. Następnie same kanty szlifujemy 800 tam gdzie nie doszła maszynka i w ostateczności resztę lakieru "szwampka" pod lakier bezbarwny :) Sposób szybszy, a wykonanie lepsze :) |
Znałeś też to, zrobił byś tak? czy inaczej. | Zasięg: | 837869 |
Usuwanie korozji z błotnika/malowanie | Wasza ocena porady | 1878 |