a co z silnikiem 1.6 benzyna ? |
Wymiana oleju w manualnej skrzyni ?? :D |
no ja w swoim wlasnie tylko musze wahacze zrobić a tak po przebiegu 350tys dalej jeździ jak należy :) |
Mam takie samo wykonczenie w BMW e46 :D |
a stop to Cię nie dotyczy ? |
2.6 v6 |
Fajne jest A4. Ale jedno mnie odstrasza. Obejrzyjcie sobie CRASH TEST tego modelu. Bardzo źle wypadł. Niestety. |
Kolega zapomniał o silniku AFF 75KM oraz o znaku STOP. |
Kupiłem Audi A4 1.8 125km bardzo zadbane, mam nadzieję że będzie dobrze mi służyło. |
Ogólnie polecam ten model, jeżdżę audi 1.6 już 5 -ty rok, już niedługo dobiję do 400 000 km, z tego już ponad 50 000 przejechałem na sekwencyjnym gazie który założyłem przy 330 000 km :) Ogólnie to w końcu doprowadziłem auto do ładu, wszystko działa, zawieszenie wieloachaczowe jest wbrew krążącym opiniom trwałe, wystarczy stosować części zamienne z górnej półki lub ze średniej wyższej, tani wachacz wytrzyma max 1 rok, silnik cyka jak zegarek, brak wycieków, na 10 000 km bierze około 0,5 litra oleju, spaliny ma wzorcowe mimo że już dawno nie ma katalizatora, jego konstrukcja jest prosta jak cep. Również wbrew krążącym opiniom gaz niszczy silnik tylko tym którzy go nie mają :) jedyne czego trzeba pilnować to właściwy skład mieszanki paliwowej, warto zaopatrzyć się w VAG-a, kabelek do gazu i czasem kontrolować LTFT i mapy gazowe. Jedyne co jeszcze mnie czeka prędzej czy później to wymiana skrzyni biegów bo ta moja już lekko "gwizda" a raczej łożyska w niej ale to już jest przebieg, używka to koszt 200 zł wraz z dostawą, robocizny nie liczę ponieważ jestem elektrykiem i mechanikiem, sam wszystko ogarniam, podsumowując lepiej zawczasu usuwać usterki zanim się pogłębią bo im później tym większe koszta ... A i jeszcze kwestia korozji, w sumie to na nadwoziu jej praktycznie nadal jej nie ma, jedynie elementy takie jak klapa bagażnika, przednie błotniki rdzewieją ale bez problemu można je wymienić lub naprawić. |
Lublin - Szeligowskiego :P |
Korozja ,korozja kolego ,a nie rdza ! |
łapka w gore . bardzo dobry material. Sam jezdze a4 b5 avantem 1.9tdi. 110KM -akurat mi tyle wystarczy. |
5:10 - multitronic w A4 B5 ?! Wymiana oleju w manualnej skrzyni ? No proszę Cię... Nie pisz takich pierduł... |
1.8t? |
Nie powiedziałeś o wszystkich "typowych" usterkach np. psujący się panel klimatronic,bądź wyciek płynu chłodniczego przez króciec z tłu głowicy głowicy (1.8T) kontrolka czujnika ciśnienia oleju a zawieszenie to nie jest typowa usterka ponieważ jest to część eksplatacyjna :) |
jeżeli chodzi o benzynę to najlepsze są 1.8 turbo ma dość mocy a i jest tańsze w utrzymaniu od silników v6 tam wszystko trzeba liczyć podwójnie jak z naprawą |
No. Napewno więcej niż 4 garki siedzą pod maską. Ja obstawiam 2.6 lub 2.8 EDIT: o prosze ACK :D |
Gość dobrze robi. Może ludzie ruszą głową podczas zakupu samochodu bo w dzisiejszych czasach łatwo się naciąć na złom :) i oczywiście tylko benzynka :D diesel może i mało pali ale podczas serwisu np. wymiana sprzęgła dwumasowego weźmie swoje :) także ROPA JEST DLA TRAKTORÓW! :) PB ONLY :D |
Typowe usterki? Kurwa... minusem większości aut jest ten sam, POPRZEDNI WŁAŚCICIEL. |